Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in je winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan je de betaling afronden of je kan verdergaan met winkelen. Wanneer jouw bestelling compleet is klik je op de knop 'afrekenen' en vervolg je stappen in het betalingsproces.

Mijnmodewereld.nl heeft verschillende betaalmogelijkheden. Op deze manier is er altijd een betalingsmogelijkheid die je prettig vindt. Je kan o.a. betalen via iDeal en creditcard. Wij accepteren volgende methoden; iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Giropay, Directpay en Mistercash.

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijg je van ons een orderbevestiging in je e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Als je de bestelling voor 16:00 uur plaatst wordt deze dezelfde dag verwerkt en verzonden. Binnen 1 à 2 werkdagen wordt het pakket afgeleverd door PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling zelf op te halen in onze winkel in De Wijk. Je bestelde items liggen voor je klaar bij de kassa. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je dit aanvinken in het afrekenproces. Bestellingen die vrijdag na 16:00 uur geplaatst worden, kunnen dinsdags afgehaald worden bij ons in de winkel. Let op: wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel is het helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.

Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de € 50,-. Voor bestellingen hieronder brengen wij € 4,- in rekening. Afhalen in onze winkel in De Wijk is uiteraard gratis. Voor bestellingen buiten Nederland zijn wij genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn. Staat het land niet weergegeven? Neem dan contact op met ons!

Het pakket wordt door PostNL bezorgd op het door jouw aangegeven adres. Ben je niet thuis op het moment dat PostNL het pakket bezorgd? Geen probleem! PostNL biedt de volgende dag het pakket nogmaals aan. Wanneer het pakket beide keren niet afgeleverd kan worden brengt PostNL het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kan het pakket alsnog afgehaald worden. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte. Je kan er ook voor kiezen om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen bijv. op je werk. Dit kan je aangeven tijdens het invullen van de adresgegevens tijdens het bestelproces. Daarnaast kan je ook kiezen voor Pakjegemak. Kies het dichtsbijzijnde afhaalpunt van PostNL en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt.

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen, daarom is het geen probleem om een artikel of de hele bestelling te retourneren. Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Op de pakbon kun je aangeven welke artikelen je wenst te retourneren. Voeg deze bij en verpak het pakketje goed. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL servicepunt. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald.

LET OP: Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op je rekening staat bijgeschreven.

Ruilen van artikelen is bij ons ook mogelijk. Op de pakbon kun je aangeven welk artikel je wilt ruilen. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen wij deze omruilen. Het kan natuurlijk voorkomen dat we het artikel in de gewenste maat niet meer op voorraad hebben. Wil je zeker zijn dat je het juiste artikel in huis krijgt, raden we je aan even te bellen met de webshop. Dan kunnen we het altijd voor je achteruit hangen. Het nieuwe pakketje verzenden wij kosteloos naar je toe.

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht Modewereld prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

De verzendkosten voor het retour zenden en/of ruilen van een artikel zijn voor eigen rekening.

Ja, het volledige aankoopbedrag wordt gecrediteerd d.m.v. een online waardebon. Deze is onbeperkt geldig en kun je besteden bij je volgende (online) bestelling. Wanneer je een deel van je bestelling hebt voldaan met een FashionCheque, ontvang je van dat bedrag een online waardebon. Het resterende bedrag wordt gecrediteerd op je bankrekening.

Wanneer je geen pakbon bij je bestelling hebt gekregen vragen we je om je naam, ordernummer en telefoonnummer bij te voegen zodat we jouw retour kunnen verwerken.

Het kan voorkomen dat je een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel van ons hebt ontvangen. We vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de klacht zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Verkeerd geleverd
Bij een verkeerd geleverd artikel zorgen wij ervoor dat je het juiste artikel thuis geleverd krijgt nadat wij het verkeerde artikel retour hebben ontvangen (indien voorradig). We vragen je om op de pakbon duidelijk aan te geven dat een verkeerd artikel is geleverd.

Beschadigd artikel
Bij het ontvangen van een beschadigd artikel vragen we je om contact met onze webshop op te nemen. Een beschadigd artikel zullen wij zo spoedig mogelijk beoordelen en eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten.

Incompleet artikel
Ontbreekt er een artikel bij jouw bestelling? Dit kan komen omdat het artikel niet meer op voorraad is, het artikel beschadigd is of er is iets fout gegaan met de orderverwerking. Wij proberen jou als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen over het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt. Door contact op te nemen met onze klantenservice kan er zo snel mogelijk gezocht worden naar een oplossing.

Ja, het kan voorkomen dat een artikel in de webshop op voorraad staat maar uiteindelijk in de winkel niet leverbaar is. Dit komt omdat we naast een webshop een fysieke winkel hebben waar de voorraad gelijk van loopt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel waar je naar op zoek bent nét op dat moment is verkocht op de webshop, of andersom.

Mocht je er zeker van willen zijn dat een artikel op voorraad is, kun je altijd even telefonisch contact met ons opnemen zodat we het artikel voor je kunnen reserveren. Het reserveren van artikelen is helaas niet mogelijk tijdens de opruiming.

Helaas kan het voorkomen dat het artikel niet in orde blijkt te zijn. Wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Neem contact op met één van onze webshopmedewerkers. Zij helpen je graag bij het oplossen van de klacht. Je kan bellen naar: 0522-442634.